RETRATS INDIA I

INDIA
RETRATS EN COLOR


La India et captiva per diversos motius, però sens dubte la seva gent és el motiu més meravellós de tots.


És una població rica en diversitat étnica, religiosa i cultural. En l'aspecte físic, tenen la pell morena amb diferents tonalitats, els cabells foscos i llisos, i amb poques excepcions, els ulls marrons. Tots ells són prims com fideus (segurament per la falta d'alimentació, sobretot a les zones rurals).

Tot i que les condicions de vida han millorat en molts indrets (gràcies a la provisió d'aigua), la major part de la població encara segueix sent pobre. Tot i així, són gent feliç, que gaudeix de les petites coses. Això t'ho saben transmetre en cada gest,en cada mirada, en cada rialla...




Un dels pocs senyors rajasthaní treballant al camp.
(normalment és una feina destinada a les dones)




A l'entrada de la mezquita d' Ajmer, un fidel es deixa fotografiar sense més.




Un dels camellers, assegut, descansant, mirant la posta de sol.




Al mercat d'Udaipur, gairebé ens "topem de morros", ell mirant una parada de fruites i jo immersa al visor de la meva càmara.





Sens dubte el meu moment del viatge. A la sortida de "Karni Mata" (temple de les rates). Hi ha un munt de dones sentades, que volen ser les protagonistes de les meves fotografies...
Acabo envoltada d'un piló de gent que em vol fer abraçades i caricies. Genial!!





A Chittorgarh em trobo amb una familia que em demana unes fotos...





Aquests nens passen una bona estona fent de mòdels per a tots nosaltres, no saben on mirar,
no donen a l'abast!!



Per mi, els retrats són molt millor que qualsevol dels paisatges que he fotografiat!!
No em cansaria mai de fer-ne.


Comentarios

angelyyo ha dicho que…
Te felicito por tus fotos de la India, por el viaje, por los paisajes y desde luego esta serie de retratos tan expresivos y donde se refleja el estilo de vida de la India, esta comprobado, no hace falta ser millonario para sentirse Feliz.
Espero algún día hacer un viaje como el tuyo.
¡feliz día!.

Entradas populares