RUPIT

Rupit és un poblet romànic de la comarca d'Osona. Situat entre Vic i Olot.
Les seves cases de pedra el fan ser força turístic. I no és difícil trobar-se fent cua en un dels dos extrems del seu pont penjant per poder travessar-lo.

Així que anar-hi un dia de pluja, potser una bona opció. Sempre i quan portem el calçat adequat. No sigui que acabeu com jo... amb els peus remullats i arrugats com a panses!!

Malgrat tot, haureu de suposar, que si m'hi acosto fins allà, porti la meva inseparable Nikon D90 i em torni boja fent fotos. Tot i tenir els peus glaçats i anar relliscant a gairebé cada pas.
I és que m'omple de felicitat anar recopilant imatges pel meu Diari de Primavera.
Què voleu que us digui? Potser sóc un pel massa activa últimament amb el tema fotogràfic. Però això és el preu de ser aficionada a la fotografia, no?

Què podeu trobar un dia de pluja durant la primavera a Rupit?
...
Rupit es un pueblo románico de la comarca de Osona. Situado entre Vic y Olot. 
Sus casas de piedra lo convierten en un lugar muy turístico. Y no es difícil encontrarse haciendo cola en uno de los dos extremos de su puente colgante para poder atravesarlo. 

Así que ir un día de lluvia, quizá es una buena opción. Siempre y cuando llevamos el calzado adecuado. No sea que terminéis como yo... con los pies empapados y arrugados como pasas! 

Sin embargo, es de suponer, que si me acerco hasta allí, lleve conmigo a mi inseparable Nikon D90 y me vuelva loca haciendo fotos. A pesar de tener los pies helados e ir resbalando en casi cada paso. 
Y es que me llena de felicidad ir recopilando imágenes para mi Diario de Primavera
¿Qué queréis que os diga? Quizá estoy siendo demasiado activa últimamente con el tema fotográfico. Pero esto es el precio de ser aficionada a la fotografía, ¿no? 

¿Qué podéis encontrar un día de lluvia durante la primavera en Rupit?












Tot un paisatge net, ple de calma i que convida a passejar per la natura...
Després passejar pel casc romànic i per acabar d'arrodonir l'estada, sempre podem donar una ullada als productes de la terra en alguna de les botigues que encara conserven tot el seu encant.
...
Un paisaje limpio, lleno de calma y que invita a pasear por la naturaleza... 
Después pasear por el casco románico y para redondear la estancia, siempre podemos dar un vistazo a los productos de la tierra en alguna de las tiendas que aún conservan todo su encanto.


De tot el viscut em quedo amb un pensament:
És fàcil creure que el clima ens fa la guitza, però si ens adaptem, podem treure profit i veure les coses amb altres ulls.
...
De todo lo vivido me quedo con un pensamiento: 
Es fácil creer que el clima nos hace la puñeta, pero si nos adaptamos, podemos sacar provecho y ver las cosas con otros ojos.



Comentarios

Entradas populares