MARRAKECH, DESERT I ESSAOUIRA (PRÒLEG)



Quines ganes tenia d'anar al Marroc!
Alguna cosa tenen els països àrabs que m'atrauen molt i molt.

La nostra ruta de 8 dies ha sigut un clàssic. Des de Marrakech al desert i la ciutat costanera Essaouira. I tot ha anat de primavera!
Per aquest viatge em contactat amb l'empresa Evaneos via mails i ha funcionat tan bé que de ben segur repetirem algun altre destí amb ells.

He arribat a casa amb la targeta de memòria plena d'imatges i ara toca anar endreçant i etiquetant cada una de les imatges que guardaré com a tresors. Tota una feinada que s'allargarà més del que voldria!

Malgrat això, espero posar-me les piles i ser capaç d'escriure 3 o 4 entrades que em serveixin de diari personal. 

De moment, ja tinc algunes imatges editades... Petites pinzellades dels diferents indrets.
...
Qué ganas tenía de ir a Marruecos!
No se que tienen los países árabes que me atraen tanto y tanto.

Nuestra ruta de 8 días ha sido un clásico. Desde Marrakech al desierto y la ciudad costera Essaouira. Y todo ha ido súper bien!
Para este viaje hemos contactado con la empresa Evaneos vía mails y ha funcionado tan bien que seguro que repetiremos algún otro destino con ellos.

He llegado a casa con la tarjeta de memoria llena de imágenes y ahora toca ir ordenando y etiquetando cada una de las imágenes que guardaré como tesoros. Toda una tarea que se alargará más de lo que quisiera!

A pesar de ello, espero ponerme las pilas y ser capaz de escribir 3 o 4 entradas que me sirvan de diario personal.

De momento, ya tengo algunas imágenes editadas ... Pequeñas pinceladas de los diferentes lugares.

 El color blau és un tret característic d'Essaouira - El color azul es un rasgo característico de Essaouira

 Tots els hotels que em visitat tenen un encant especial - Todos los hoteles que hemos visitado tienen un encanto especial.

 Crec que no he deixat de mirar a terra en tot el viatge i ho he deixat registrat - Creo que no he dejado de mirar al suelo en todo el viaje y lo he dejado registrado.

Una imatge que esperava amb moltes ganes. La posta de sol al desert - Una imágen que esperaba con muchas ganas. La puesta de sol en el desierto.


Ara només resta anar detallant l'itinerari... amb diferents entrades.
...
Ahora solo me falta ir detallando el itinerario... con diferentes entradas.

Ourzazate - Gargantas del Dades
Erfoud - Merzouga
Rissani - Vall del Draa

Espero no allargar-me massa, que em conec!!!
Encara tinc pendent d'editar un munt de fotos dels viatges dels dos anys anteriors.
...
Espero no alargarme demasiado, que me conozco!!
Aún tengo pendiente editar un montón de fotos de viajes de los dos años anteriores.


Comentarios

Unknown ha dicho que…
Una maravilla de imágenes, delicadas y con mucha fuerza a la vez. Ya estoy deseando seguir la ruta contigo!

Entradas populares