DIA 5 - DE WESPORT A GALWAY

Vam iniciar el dia amb la visita des de fora de:

Kylemore Abbey

Com la idea era veure-la sense entrar, no calia esperar a l'hora d'apertura. Per tant, vàrem arribar molt d'hora i estàvem sols. Es respirava pau, la temperatura era agradable i tot l'entorn era preciós. El silenci era absolut i va propiciar que uns cignes s'acostessin a veure si els donàvem alguna cosa per menjar.
Vàrem fer algunes fotos tant de l'Abadia com del paisatge i de seguida vam posar rumb cap al:

Parc Nacional de Connemara

L'entrada és gratuïta i hi ha diferents rutes de senderisme per triar. En el nostre cas, vàrem triar una de les més curtes i en poc més d'una hora vàrem donar per acabada la visita.
La següent parada seria:

Clifden

Un bonic poble, ideal per estirar les cames i on enllaçar amb una de les famoses rutes costaneres, la:

Sky Road

Aquesta ruta segueix una carretera circular d'uns 11km. Nosaltres la vàrem fer en cotxe, fent alguna parada per fer fotos i per veure d'aprop les curioses algues irlandeses. Són súper llefiscoses!
Però si teniu temps, us la recomano en bici. Segur que la gaudiu molt més.
Després ens vàrem desviar de la ruta per anar cap al:

Monastery of Clonmacnoise

No volíem deixar de fer aquesta visita tot i estar retirada de la ruta cap a Galway.
Es tracta d'un conjunt monàstic amb les ruïnes d'un castell, una catedral, dues torres, algunes esglésies, dues creus celtes imponents i un munt de tombes. Totalment recomanable!
Sens dubte aquest va ser un dels llocs on vàrem trobar més turistes!

I després sí, després ens vàrem posar en marxa cap a l'últim destí del dia, on teníem la reserva de l'allotjament:

Galway

Una ciutat plena de vida que a nosaltres ens va agradar molt. Allà, després de voltar teníem ganes d'entrar en algun dels pubs que prèviament havíem anotat com a més significatius. Finalment ens vam decantar pel Tigh Coili. Un acollidor pub on cada nit sona música en directe. Té les parets plenes de quadres amb imatges de cantants que han anat passant pel pub.
Després d'unes quantes Guinness en diferents pubs, tocava anar experimentant amb altres tipus cerveses irlandeses... A Galway seria el torn d'una vermella... la SmithWick's.

L'últim àpat del dia, teníem molt clar on el volíem fer. A Mc Donagh's, un restaurant de fish and chips que ha estat nominat com el millor en dues ocasions. I la veritat és que la qualitat del peix és boníssima. Ens va agradar molt i va ser una bona manera d'acabar la jornada.

Si voleu seguir llegint sobre el viatge:
PRÒLEG - Viatge a Irlanda
DIA 1 - Arriba a Dublín
DIA 2 - de Dublín a Belfast
DIA 3 - de Belfast a Derry
DIA 4 - de Londonderry a Wesport
DIA 6 - de Galway a Killarney
DIA 7 - Península de Dingle
DIA 8 - de Killarney a Cork
DIA 9 - de Cork a Kilkenny
DIA 10 - de Kilkenny a Dublín
DIA 11 - Matí a Dublín i tornada cap a casa.